2009年5月9日星期六

麵屋一平安 Noodle House Ippei-An

地址 : 銅鑼灣軒尼斯道499號永光商業大廈4樓
電話 : 3741 1166
類別 : 日式、拉麵
消費 : 每人$86


第一次去, 環境幾好喔, 服務又好!
一坐低就比前菜 ($10/person), 係檸檬三文魚塊, 好好味!! 超開胃!
之後食住野, d waiter 都keep住好勤力幫你斟水! 又笑晒口咁喎!
仲有個日本人waiter架! 幫我地收野時 又用好正宗日語講 arigatou~ ^^ hoho~

我地點左
1. 炸雞拉麵 (冇影相, 因為太肚餓, 唔記得 :P)
炸雞幾好味! d 炸漿唔太厚, 雞肉本身應該都係新鮮/冷鮮的!
d 麵很有嚼勁,都ok彈牙,我個人喜歡這多過拉麵八八八
d 湯底都有d d鹹, 但我仍然飲晒我o個份的湯底! 是不錯的!
之前食o個d 拉麵, 跟住很難飲晒d 湯, 因為太鹹!

2. 滑蛋豬扒飯


豬扒真係幾好味, 又幾大塊! d 蛋味好濃郁呢!! ^_^
蛋味份量剛好撈晒成碗飯, 唔會令到d 飯太乾/濕!
另其實成碗野都唔細, 佢仲連埋麵豉湯 同醃蘿蔔添!

3. 日式燒(お好み焼き okonomiyaki)

好濃燒汁味! 熱騰騰上碟!
而且好多料, 有椰菜同肉, 再加燒味同美乃滋! 比起上次去rice pizza, 呢次真係好味!
厚度適中, 唔會太多粉, 但又唔會淨係食到料!
份量其實三個人都幾飽, 應該同pizza hut 普通pizza細少少only~

沒有留言: